- Detalji
Agencija za znanost i visoko obrazovanje 2. srpnja 2020. organizira webinar u sklopu aktivnosti Mreže CROQANET.
Tema je webinara Socijalna dimenzija visokog obrazovanja i uloga sustava osiguravanja kvalitete.
Molimo da se za sudjelovanje registrirate putem poveznice:
Registracija
Prijedlog smjernica za razvoj sustava podrske studentima
Izvještaj: Studirati u Hrvatskoj
Nacionalni plan za unapređenje socijalne dimenzije VO u RH
- Detalji
Agencija za znanost i visoko obrazovanje organizirala je 31. svibnja 2019. šesti po redu sastanak Mreže CroQAnet; domaćin je ovaj put bilo Sveučilište u Zadru, a na sastanku je sudjelovalo više od 50 sudionika sa svih visokih učilišta u RH.
Predstavnici Agencije prezentirali su europske nacionalne inicijative vezane za učenje i poučavanje te informirali sudionike o rezultatima provedenog ispitivanja postojećih oblika podrške profesionalnom usavršavanju nastavnog i nenastavnog osoblja na visokim učilištima u RH.
Pregled trenutnog stanja po pitanju usavršavanja nastavnika dopunjen je izlaganjima predstavnika sveučilišta u Zadru, Rijeci, Zagrebu, Splitu, Osijeku i Dubrovniku.
U radioničkom dijelu sastanka, sudionici su uspoređivali institucijske prakse vezane za učenje i poučavanje, a sastanak Mreže zaključen je kratkim osvrtom na osiguravanje kvalitete nenastavnog osoblja, uz prezentaciju prakse ispitivanja zadovoljstva administrativnog i tehničkog osoblja na Sveučilištu u Zadru.
- Detalji
Agencija za znanost i visoko obrazovanje krajem organizirala je peti po redu sastanak Mreže jedinica sustava osiguravanja kvalitete na visokim učilištima u RH (CroQAnet) 20. prosinca 2018. u Zagrebu. Sudionicima su predstavljene metode primjene mehanizama osiguravanja kvalitete u kompleksnim sustavima i organizacijama, prije svega u području visokoga obrazovanja. Na primjeru jednoga visokog učilišta, sudionicima je također predstavljeno kako unutarnje i vanjsko vrednovanje utječu na unapređenje institucijske kvalitete.
- Detalji
Agencija za znanost i visoko obrazovanje je 30. svibnja organizirala 4. po redu sastanak Mreže jedinica sustava osiguravanja kvalitete na visokim učilištima u RH (CroQAnet).
Glavna je tema seminara bila optimizacija sustava unutarnjeg osiguravanja kvalitete; na koji način jedinice za interno osiguravanje kvalitete mogu poboljšati učinkovitost sustava, kako unaprijediti komunikacija unutar visokog učilišta, kako prioritizirati ciljeve IOK-a, kako definirati ključna pitanja i relevantne grupe dionika u svrhu učinkovite komunikacije, itd.
Tematsko izlaganje i radionicu održali su pozvani predavači s austrijskog sveučilišta WU - Vienna University of Economics and Business, Karl Ledermüller i Philipp Keller.
Sudionicima su također ukratko izloženi i rezultati provedenih pilot-postupaka vanjskih vrednovanja Agencije.
Materijali 4. sastanka CroQAnet-a
- Detalji
Treći sastanak Mreže jedinica sustava osiguravanja kvalitete na visokim učilištima u Hrvatskoj (CroQAnet) održan je 11. prosinca 2017. u Zagrebu.
Na skupu je sudjelovalo više od 60 sudionika sa visokih učilišta iz cijele Hrvatske.
Nakon izlaganja na temu funkcionalno interno osiguravanje kvalitete temeljeno na misiji i strateškim smjernicama, uslijedila je poster-sekcija na kojoj su predstavnici hrvatskih javnih sveučilišta predstavili odabrane primjere dobre prakse na vlastitim institucijama.
Drugi je dio radionice bio posvećen grupnoj raspravi na četiri teme: prijedlozi izmjena zakona o osiguravanja kvalitete (temeljem dosadašnjih iskustava visokih učilišta), revizija ECTS-a na visokim učilištima, podrška razvoju nastavničkih kompetencija (i mogućnosti unapređenja) te politika upravljanja ljudskim potencijalima na visokim učilištima.
- Detalji
Drugi sastanak Mreže jedinica sustava osiguravanja kvalitete na visokim učilištima u Hrvatskoj (CroQAnet) održan je 5. lipnja 2017. u Zagrebu. Na skupu je sudjelovalo više od 80 sudionika sa sveučilišta, veleučilišta i visokih škola iz cijele Hrvatske te predstavnici studentskih zborova.
Tema drugoga sastanka Mreže bila je poučavanje usmjereno na studente, pri čemu su kroz izlaganja i radionicu sudionicima predstavljena osnovna načela koncepta poučavanja usmjerenog na studente u odnosu na tradicionalni pristup, načine njegove implementacije te koristi za studente ali i nastavnike.